က်ေနာ့္blogကိုလာလည္ျကသူမ်ားအားလံုးအဆင္ေျပပါေစဗ်ာ

Tuesday 26 August 2014

မဂၤလာပါ
က်ေနာ္က ပညာရွင္ တစ္ဦးမဟုတ္ပါ
ဝါသနာရွင္တစ္ဦးျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ
အမွားအယြင္း အားနည္းခ်က္မ်ား
အမ်ားျကီး ရွိပါေသးတယ္ ပညာေတြလဲ
အမ်ားျကီးလိုပါေသးတယ္ဒါေျကာင့္
အမွာမ်ားရွိခဲ့ရင္ ခြင့္လြတ္ေပးျကပါ
က်ေနာ္ဝါသနာပါလို႔ က်ေနာ့္ ကဲ႔သို႔
နည္းပညာကို စိတ္ဝင္စားသူမ်ား အမ်ားျကီး
မဟုတ္ရင္ေတာင္ အနည္းငယ္ သိ တတ္
နာလည္သြားရင္ ဝမ္းသာပါတယ္ ေက်လည္း
ေက်နပ္ပါတယ္ က်ေနာ္တတ္သေလာက္
နည္းပညာမ်ားကို ျပန္လည္ေဝမ်ွျခင္းျဖစ္ပါတယ္
အခုကဲ႔သို႔ကိုယ္ပိုင္ blogger တစ္ခုကို တည္ေထာင္ခဲ႔နိုင္တာဟာ က်ေနာ္ရဲ႕ ဆရာမ်ား
ေက်းဇူးေျကာင့္ပါ က်ေနာ္ရဲ႕ ဆရာသမားမ်ား
အားလံုးကို အစဥ္ ထာဝရ ေလးစားလ်က္ပါ
က်ေနာ္ရဲ႕ဘေလာ့ေလးကို ဝင္ေရာက္ျကည့္ရွု႕
အားေပးျကတဲ႔သူငယ္ခ်င္းအားလံုးကိုလည္း
ေက်းဇူးအရမ္းတင္ပါတယ္ ဆိုတဲ႔အေျကာင္း
ေျပာခ်င္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ.,,
က်ေနာ့္ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းမ်ား ထာဝရေပ်ာ္ရြွင္ပါေစဗ်ာ သူငယ္ခ်င္း်ားရဲ႕
                                                         ဆရာကေလာင္

No comments: